ggabi

Pashion

Kategori: Random

Tjenare! Förutom skolan så har jag varit i centrum med Malin idag. Gick dit för att hämta broschyrer från valstugorna som vi ska andvända till ett grupparbete. När vi ändå var där så tog vi en sväng förbi hm eftersom jag ville andvända min tag 3 betala för 2 kupong. Så när jag kom ut från hm så var jag 3 plagg rikare och 400 kr fattigare. Vet dock inte om jag ska behålla alla plaggen eller om jag kanske ska byta nåt av dom mot nåt annat, det återstår att se. När vi skulle åka hem så var jag så jävla hungrig så jag köpte mig en chokladbiskvi. Fyfan va god den var, har verkligen saknat dom. När jag gick i viksjöskolan så köpte jag typ minst en biskvi i veckan på fiket som fanns där i närheten. Aja, slutsnackat om mina biskvier. Nu ska jag ta mig en tur till konsum och handla lite till våran frilufsdag imorgon. När jag kommer tillbaka så lägger jag upp lite bilder på det som jag köpte ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: