ggabi

Annandag jul

Kategori: Shopping

Hej.

Idag har jag varit i stan och spanat in mellandagsrean. Hittade lite fina grejer, fast bara två av grejerna jag köpte var på rean, hehe. Var inte ens inne i city så mycket, var mest på söder. Kan faktist rekommendera er att gå dit, det var mycket lugnare än mitt i stan och det fanns även rätt många butiker där bla. weekday, hm, gina, cocoo, glitter, bikbok, monki american apparel m.m. Var jätteglad över mina köp när jag satt på tåget hem men så fort jag kommer innanför dörren upptäcker jag att en grej till väskan jag köpte fattades så det blir att åka tillbaka till stan imorgon och fixa det, suuuuck -.- Men aja, jag ska iaf försöka ta kort på sakerna jag köpte så jag kan visa er. Nu ska jag läsa en bok. Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: