ggabi

Dagen efter

Kategori: Random

Nu är julafton över, lite sorligt. Det betyder ju lixom att det är ett helt år kvar tills nästa julafton :( Aja snart kommer det ju andra roliga saker, som tex mellandagsrean (haha), nyår och några fler veckor av ledighet. Igår hade vi iaf gäster. Så fort gästerna kom så kollade på kalle anka, ja kanske inte, vi snackade väl och hade det trevligt, sen så öppnade vi våra julklappar (vi orkade inte vänta längre). Fick en massa fina grejer som jag hade önskat mig :D Efter det så vart det mat, åt faktist inte så mycket, proppade istället i mig massa godsaker som pepparkakor, lussebullar, aladdinchoklad, nötter, knäck m.m. Det var ungefär så min jul såg ut. Nu vet ni det ;)
Om några timmar så ska vi får gäster och då blir det ännu mer julmat, men innan det så ska jag nog bara slappa och kolla på några avsnitt av vänner.

Vi hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: