ggabi

List

Kategori: Random

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå, började i gymnasiet, var på bal, åkte fritt fall tilt (haha) och en massa annat.

Första gången jag åkte tilt med Malin och Hanna (bleka och fina) :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.
4. Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag kan komma på. 
5.Vilka länder besökte du?
Greeeeeece!! :D

Snyggingen :P (hahaha oj, märkte precis en grej, jämför färgen på våra ben från denna bilden och bilden över, hahaha xD)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mina släktingar :(
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
En massa datum, men bla. midsommar, 13juli-27juli, balen och början på augusti :)
8. Vad var din största framgång 2010?
Hmm, vet inte :P
9. Största misstaget?
Eftersom jag är så perfekt så gjorde jag inga misstag :D Haha nej jag skojade bara.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara några förkylningar lite här och var men inget annat. 
11. Bästa köpet?
Mina två klänningar från hm som kostade 50kr/st
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Smycken, kläder, fika och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Cp fråga, blev väl glad av en massa grejer antagligen...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Memories, Waka Waka, Turn the lights off, OMG osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag nog.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit kanske?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre feg.
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med familjen och några vänner :)
19. Blev du kär i år?
Nein.
20. Favoritprogram på TV?
Gossip girl, 90210, grey's, desperate housewives.
21. Bästa boken du läste i år?
Läste ingen bra bok.
22. Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte, robyn kanske. Självklart visste jag ju vem hon var innan (älskade henne när jag var liten) men jag hade inte hört något från henne på flera år och vipps så släppte hon asbra låtar :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Mina gråa kilklackar :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Det kommer jag inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Pluggade, skoj va?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hm..ingen mjukis-byxor-stil men inte senaste-modet-stil heller, något där emellan kanske?
29. Vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha många, men bla. Ryan Sheckler, Chace Crawford, Hugo Rosas (a) och Matt Lanter.

32. De bästa nya människorna du lärde känna.
Alla (nästan) från Grekland och några från min nya klass <3
33. & till sist - är du nöjd med året
JAAAAAAA!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: