ggabi

Boots

Kategori: Shopping

Som jag berättade tidigare så bytte jag mina skor idag. Kan säga att jag stod i butiken väääldigt länge och hade lite beslutsångest för vilka skor jag skulle välja. Att det fanns ovanligt många snygga par gjorde inte valet lättare heller.


Dom här två paren gillade jag mest men problemet var att sulan var helt platt så det kommer inte funka för mig som ska gå till skolan i vinter :( (Färgen på den första bilden stämmer inte riktigt med verkligheten, mycket snyggare IRL)


Dom här två paren hade lite högre skaft än dom andra vilket gjorde att det var sjukt jobbiga att få på sig eftersom dom inte hade någon dragkedja eller något liknande. Fast dom till höger var inte så fina när de hade så högt skaft men dom andra älskade jag, synd bara att sulan inte var så grov och att dom som sagt var skitjobbiga att få på sig..


Dom här blev det! De är typ likadana som bilden över till vänster fast dessa har lägre skaft. Lättare att få på sig och grov sula :) (Hade inte rakat benen så därför fick det bli en liten bild, hehe :$)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: