ggabi

C A S H

Kategori: Random

Har börjat inse att jag mina pengar tar slut rätt snabbt nu för tiden även fast jag inte köpt kläder på ett bra tag. Allt går istället åt mat, godis, bakelser, chips osv. Vet inte hur jag ska lösa detta problemet, får tagga ner med maten kanske och käka hemma istället och spara ett tag. Eller så skulle jag ju kunna skaffa mig ett jobb, men frågan är bara hur, vart, när? Jag tror att jag börjar med att spara mina pengar istället så får vi se hur det går. Vi säger att jag börjar nästa måndag (har redan planerat in bio och middag till helgen..hehe) och innan jag ens tänker tanken på att köpa en chokladbiskvi eller något liknande så ska jag täkna på att jag har en dator att spara till (kommer ni ihåg att jag skrev om det för ett tag sen?). Håller verkligen tummarna för att detta ska gå bra. Jag SKA klara av det!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: