ggabi

Even if the sky is falling down

Kategori: Random

Tjo!

Inte så mycket bloggande idag. Hade tänkt att det skulle bli en hel del men det blev ju lite ändrade planer. Fick nämligen ett sms av Johanna som sa att det var filmkväll på g. Då var det bara att sätta på sig vinterjackan och börja gå. Tänkte först att jag skulle stanna hemma men sen så tänkte jag äsch va fan, jag ska ändå sitta hemma och plugga hela resten av helgen så jag drar dit och har lite kul ikväll. Vi hade det mkt trevligt. Såg på filmen flightplan, som jag btw såg i söndags och som jag jag hade sett en gng innan det också, men det gjorde inget för filmen är ändå så bra :)

Imorrn har jag ett svårt val framför mig. Jag behöver veeeeerkligen plugga men mamma ska på någon chokladmässa och jag vill också gå för man får typ äta massa choklad där, hur fan ska jag göra??? Kanska får satsa på att gå upp tidigt, duscha och sen plugga tills vi åker och sen plugga när jag kommer hem igen. Japp nu bestämmer jag att det får bli så.

Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: