ggabi

Upptagen

Kategori: Random

Tjenare. Har inte gått speciellt bra med bloggandet idag men jag har inte varit hemma så mycket. Har haft fullt upp. Efter skolan så drog jag till Sans Rival för lite (MYYYYCKET!!!!!) fika med Bella, Malin och Andrea. Väldigt trevligt. Kände mig som värsta gossip gilr gänget som satt där och snacka om allt och alla som gick förbi typ, haha xD Vi hade så kul att vi inte ville gå hem. Men till slut så lyckades jag ändå landa här hemma nästan fyra timmar efter att vi hade slutat. När jag kom hem så slängde jag i mig lite middag och sen var det bara att dra vidare för att träffa Malin, Issa, Johanna, Amanda och Annelie. Väldans trevligt det med :) Kom hem för en liten stund sen och ska nog gå och lägga mig strax. Är sjukt trött alltså! En av orsakerna till att jag är så jäkla tröttkan vara att min mun har gått 200 km/h idag. Shit alltså har bablat som en jag vet inte vad.... Anyway, god natt :)♥

Juste innan jag går och lägger mig. Jag efterlyser en person som vill hänga med till kista, stan eller någon annan stans. Vem som helst. Ring mig bara imorrn så åker vi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: