ggabi

Vinter, nej tack! Sommar, ja tack!

Kategori: Pictures

Satt och kollade igenom mina facebook profilbilder och såg en bild från Grekland. Saknar det som fan. Allt var så underbart där alltså. Jag minns den dagen vi var påväg dit och när vi satt på bussen till hotellet. Jag och Malin ba: Vart fan har vi hamnat? För bussen åkte bara på massa ödevägar mitt ute i ingetstans och så var det kolsvart också. Inte en enda gatulampa. Hela den timmen som det tog att komma till hotellt från flygplatsen satt jag och sa: Asså Malin vi kommer hamna på världens ruttnaste hotell, det kommer suga. Det ligger säkert i någon öde skog och typ 5 km ifrån centrum, byn eller what ever man nu kallar det för. Haha gud så fel jag hade. Men det är typiskt mig att hålla på sådär :P Iaf, dom två veckorna där nere var dom bästa någonsin! Det var våran första resa tillsammans utomlands och förhoppningsvis inte den sista!



På den tiden var man ju brun också, fast jag ska nog inte klaga så mycket eftersom all min färg inte är bort än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: