ggabi

Black

Kategori: Random

Hola :)
Jag borde egentligen ligga i sängen nu men jag kom på att jag skulle måla mina naglar först, hehe. Hade tänkte hinna med en massa idag men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Har varken hunnit att titta på gossip girl, kenza tyra show, packat min väska, välja kläder till imorgon eller gjort samhällskunskapsläxan. Fast den är till på tisdag så det är lugnt ;)

Juste idag bokade mina föräldrar biljetter till Albanien :D Fast det är typ ett år kvar tills vi åker, vi ska åka ca fyra dagar efter skolavslutningen och så är vi där över midsommar. Jag hade hellre velat åka på påsklovet men mamma och pappa tyckte att början på sommarlovet var bättre eftersom vi håller på att planera en resta på slutet av lovet. Då tänkte de att vi skulle åkta till Albanien i början så att vi inte bara skulle vara hemma hela sommaren och vänta på den andra resan. Spelar egentligen inte så stor roll för mig, bara jag får åka så är jag nöjd :)

Nu ska jag naglarna på den andra handen innan jag går och lägger mig.

Sov så sött :)



Otroligt snygg bild va? :P Det är iaf jag, min kusin och min syrra på bilden. Påväg ner till södra Albaniens kust. Det är sååå ortoligt fint där, synd bara att inte så många i världen vet om de än..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: