ggabi

17 september

Kategori: Random

Tjenare!

Jag måste ba börja med att berätta vad jag har ätit idag. Asså helt otroligt, jag har inte ätit någon mat eller macka elle nåt jag har bara ätit massa onyttigt som kladdkaka, muffins, kolakakor, kokosbollar, hallongrottor och en mcflurry. Asså fyfan ni kan ju gissa om jag mår illa. Men anledningen till varför jag har ätit allt detta var för att min kompis Hanna fyllde år i idag så vi firade henne lite :) Som tur var så ska jag börja träna imorgon igen, yeeey, äntligen! Jag längtar faktis lite, det var så sjukt länge sen nu och jag känner verkligen att jag behöver komma igång igen.

Idag efter skolan så drog jag till kista med Andrea, Emma och Malin. Mycket trevligt :) Köpte inget för en gångs skull, haha :P Men så fort cashen trillar in på kontot om si så där 10 dagar så ska jag fan springa till butikerna, har sett så mycket fint på internet som jag bara måste ha!!

Nu är det dags för dagens första måltid, hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: