ggabi

19 september

Kategori: Shopping

Hejsan! Har inte haft tid att blogg idag som ni kanske har märkt. Har haft fullt upp med läxor, städning, handla m.m. Har inte så mycket att säga eftersom det inte direkt har hänt nåt speciellt idag. Har gjort ett collage på det jag fick med mig hem igår som jag hade tänkt dela med mig av ;)


Jackan och väskan fick jag av mamma :D Sen fick jag även en grej som man har runt midjan när man är ute och springer och behöver ett ställe att ha ipoden i. Halsbandet betalade jag själv, letade egentligen efter ett annat halsband med massa kedjor bara fast jag hittade det inte så det här fick följa med hem istället. Men jakten på det andra halsbandet fortsätter. Hittade även en tröja som jag tyckte jättemycket om men det får jag köpa när jag har lite mer pengar :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: