ggabi

Dagen

Kategori: Random

Idag har jag gjort lite läxor, och då menar jag verkligen lite och så har jag varit i kista med Hanna och Malin. Bytte strl på kavajen, och fick med mig ett och annat hem. Är väldigt nöjd med dagens köp. Däremot så är jag inte alls nöjd med mitt hår som jag klippte. Asså det värsta jag vet är verkligen bitchar till frisörer. Asså hon gjorde så jävla många fel så jag tappa lixom bort räkningen. Hon fråga inte om jag ville tvätta håret, hon hade inte ens en vattenspruta som hon sprutade mitt hår med för att det skulle bli blött, hon klippte bort typ en millimeter, jag dog typ när hon kamma mitt hår och jag brukar inte vara håröm, hon tunna inte ut mitt hår ett dugg och det var typ därför som jag gick dit och till sist så fönar hon mitt hår lockigt!!!!!!!!! Asså jävla idiot! Blir så jävla förbannad på sånt så det är inte sant. Det märks inte ens att jag har klippt mig. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH jag får damp!! Gick typ runt och sura under helatiden som jag var i kista och drog mig själv i håret för att det skulle bli rakt.

Imorrn så kommer jag sitta hemma och plugga röven av mig. Har naturkunskap, två engelska läxor och matte tills på måndag. Mår illa bara jag tänker på det -.-

Puss hej! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: