ggabi

20110428

Kategori: Random

Herre jesus va längesen, men nu är jag tillbaka!
Idag hade jag ett samhällskunskapsprov och det är det som är anledningan till att jag inte hunnit ta mig in på datorn de senaste dagarna. Hade lite smått ångest för provet men det är skönt att det är över nu. Dock så har jag nationella i engelska nästa vecka, veckan efter det prov i geografi och veckan efter det två prov till, ett i matte och det andra i spanska. Kommer bli några tuffa veckor nu innan sommarlovet men jag ska försöka att inte tänka så mycket på det.

Eftersom jag inte har någon speciell läxa tills imorgon så drog jag och tränade med Amran idag. Det var fett längesen vi var där sist, över en vecka så jag kände att det var dags nu. Enda sen jag kom hem har jag bara slappat, inte gjort något, bara kollat på några serier och ätit twix. Det är nog dags att hoppa in i duschen nu och sen ska jag även måla naglarna, vi kanska hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: