ggabi

Cool kids!

Kategori: Random

Sjuk idag. Var i skolan halva dagen men sen orkade jag inte mer. Åhh de senaste åren när jag har blivit sjuk så är det alltid samma sak-min hals! Hatar det, gör ont att prata, svälja, det är torrt och jag kan inte äta eller dricka vad jag vill. Bajs! Hoppas iaf på att det ska vara över typ imorn, haha okej det va kanske lite tidigt men på onsdag iaf :) Nu ska jag kolla vidare på Ellen Degeneres show, älskar det programet, kollar alltid på det på lov eller när jag e sjuk. Och vet ni förresten vem som var där idag? 10 åriga Maria som har gjort en cover på born this way. Aww va söt hon var! I programet berättade dom även att Lady Gaga hade ringt henne och frågat om hon ville vara med och sjunga på hennes konsert i Toronto. Så hon som är 10 år ska alltså sjunga på en konsert i Canada med Lady Gaga. Coolt!

Tror nog att alla har sett denna videon vid det här laget men jag lägger upp den ändå :)


Asså OMG kolla den här killen. Han var också nyss med. Har aldrig sett en så bra liten kille!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: