ggabi

Nästsista

Kategori: Random

Snart börjar skolan igen. På torsdag drar det igång och på fredag är det skolfoto. Å-N-G-E-S-T! Många jag känner säger att de tycker det ska bli kul att börja skolan igen, hur kan man tycka det?!?!? Visst lite kul kommer det väl bli att träffa alla igen men efter en vecka kommer allt redan vara som vanligt och jag kommer ha tröttnat. Det är likadant varje år, blir skoltrött efter en vecka. Aja whatever!

Idag har jag tillbringat största delen av dagen med Malin. Vi var i centrum och inhandlade lite saker inför skolstarten. Jag köpte ett pennskrin och almanacka. Pennor, sudd och sånt hade jag redan hemma. Juste sen sålde jag även båda Conversen idag också. Gud så skönt, då behöver jag inte tänka mer på det. När vi var klara i centrum så åkte vi till Malin och kollade på film. Minns inte vad den hette men något med Hall. Sen kom kvällen och då drog vi, tillsammans med Hanna och Bella till stan. Stannade dock väldigt kort stund (hann köpa brownie på 7-11 och McFlurry även fast jag var där så kort, hehe) innan vi drog tillbaka till Jakan för att träffa några vänner till Bella. Ja det är väl ungefär så min dag sett ut... Juste dagens höjdpunkt månste ha varit att vi först såg en kille från PH (vet inte hans namn) och sen ser vi Paow och Hugo Rosas. De satt tyvärr på en restaurang så vi kunde inte fråga om bild då :( En till sak också, det känns som att jag är värre i min hals nu också, åh suck! Räknade precis ut att jag inte har varit helt frisk på exakt tre veckor nu. Allt började i Cypern och sen har det hållt i sig sedan dess. Får faktsit skylla mig själv lite för sen jag blev sjuk från första början så jag har aldrig vilat och stannat hemma för att bli helt frisk, men jag har bara tänkt "det är ju inte så farligt, bara lite hosta, det går snart över" och "jag tänker inte stanna hemma och vara sjuk nu de sista dagaran av lovet". Det har dock resulterat i att nästan alla mina vänner som jag träffat har kommit någon dag senare och ba "GABI!!!! Du har smittat mig!!" 

Okej kände att detta inlägg blev onödigt långt och osammanhängande. Aja, det kan ju bero på att klockan är över två och att jag håller på att somna med datorn i knät. Men godnatt på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: