ggabi

New in

Kategori: Random

Åkte förbi stan en snabbis idag. Var där igår också fast med Malin men idag ångrade jag mig för att jag inte köpte en tröja igår så det fick bli att åka dit igen. Första gången jag åkte dit själv. Coolt!
Hade inga höga förväntningar på mellandagsrean alls med tanke på att den har sugit alla tidigare åren, men när jag kom till urban outfitters, asså o m g! De hade rea på supermycket snygga grejer som jag hade checkat in tidigare. Plockade på mig hur många plagg som helst in till provhytten men sen slutade det med att jag bara köpte tre. Hade jag varit rik hade jag garanterat köpt alla! Det är ju ändå ganska dyrt där även fast det är rea om man jämför med typ hm's priser, men jag tjänade ändå ganska mycket på att köpa dessa plaggen.
Den vita t-shirten hade kostat 350 kr, jag fick den för 118 kr, det gul/oranga linnet hade kostat 700 kr, jag fick det för 319 kr och det vita linnet (cool i ryggen) hade kostat 560 kr, jag fick den för 209 kr. Som ni märker så var det alltså mer än 50% på de plaggen jag köpte, så jag är glad :D Sen köpte jag även ett skal till iphonen, även den på rean, så man kan väl säga att jag fyndade rätt mycket på årets mellandagsrea.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: