ggabi

Juletider

Kategori: Random

Idag var den en kort skoldag. Hade bara en lektion eftersom matten blev inställd. Asbra efter som jag är så sjukt trött på matte. Känns dock lite "tomt" nu för nu har man inget att göra. Ska första börja med att duscha men sen funderar jag faktist på att gå till centrum och kolla runt eller kanske åka till stan. Har inte köpt en endaste julklapp och har typ inte önskat mig något än. Så det är nog dags att besätmma sig ganska så snart. Har hittat lite grejer på internet som jag tänkte kolla upp irl. T.ex. skorna som jag visade igår och en jacka som jag precis såg på Felicia Fri...(blablabla)s blogg.
Jag är lite feg bara, funderar på ifall det är så smart att åka in till stan helgen innan julafton, kommer säker vara fullt med folk och jag kan inte låta bli att tänka på det som hände förra året. Självmordsbombaren som försökte slå till mitt i stan. Jag var till och med på det där stället där det hände ca 30 min innan det hände...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: