ggabi

The past days

Kategori: Random

Hola guaperas! 
Igår kväll så var vi ett gäng med tjejer som vad hemma hos Mickan (Mickan och Emmas blogg, hehe) och kollade på resor inför den kommande sommaren. Trodde inte vi skulle komma någonstans eftersom alla hade så olika krav och viljor men tillslut lyckades vi faktist bestämma ungefär vilket datum vi ska åka och så har vi hittat hotell på tre olika öar som det står emellan. Det fanns dock lite frågetecken så nästa vecka så ska vi åka in till stan och snacka med dom på resebyråerna.
I fredags så var mina sjuka tjejer från klassen här och käkade middag och firade mig lite eftersom jag fyllde år i onsdags. Fick en massa fina presenter av dom och sen två sjuka grejer. Fick body lotion och body splash (jag är helt kär i dofter), nagelkit, smycken, en MEGASTOR kokosboll och nu till den sjukaste och bästa presenten jag någonsin fått: ett örngott. Det kanske inte låter så konstigt med ett örngott men om ni skulle se vad det är för bilder på den och historien bakom en av bilderna så skulle ni förstå. Det är tre bilder, kan avslöja två av dom, en på Justin Bieber och en på Vinny från Jersey Shore. Det är kanske inte så konstigt, men den tredje bilden är på en person som inte ens är känd. Och den här personen finns på min kudde, utan att han (ja nu avslöjade jag att det var en han också) vet om det, och det är inte vilken bild som helst ska ni veta. Hahaha, det är så galet, tänk OM han skulle få reda på det... Eller tänk om någon har tryckt upp en bild på dig på sin kudde utan att du vet om det, gud va creepy. Hahah, men det var faktist väldigt roligt ändå, jag dog av skratt när jag såg den. Har sovit med min fina kudde i två nätter nu, det var meningen att jag skulle drömma söta drömmar med den, men tyvärr så gav kudden motsatt effekt i fredags natt. Drömde något som gjorde mig jättelesden ist, haha.
Nu måste jag fortsätta med plugget och sen blir det lite spinning för min del.
Ha en mysig andra advent! :)



Snodde bilderna från min syster och Dana.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: