ggabi

Nattblogg

Kategori: Random

Tjenare snyggingar! Kom hem från min kompis Andrea för en stund sen. Var där med Emma och Malin och käka middag och kollade på film. Åh jag måste bara berätta för er, Andrea har världens finaste/gulligaste/lenaste/fetaste katt. Den är fett söt, och den kom och la sig i soffan bredvid mig så jag börjad jag klia den och shises va hårig min tröja blev. Haha, får be mamma tvätta den imorgon ;) Måste bara berätta en till grej också innan jag ska sova. Asså jag känner mig som en pensionär. Enda sen jag började gymnasiet så har jag vart fett trött på kvällarna, framför allt på helgerna också. Blir alltid trött runt nio och somnar nästan och jag kan säga er att det suger verkligen! Förut så brukade jag längta till helgerna för att jag skulle hinna vara med kompisar men nu längtar jag typ så att jag kan få gå hem och sova, haha. Det kanske är ett tecken på att jag borde lägga mig tidigare på vardagar så jag får sova ut ordentligt och sen pallar göra något på helgerna? Eller vad säger ni? :) Aja nu har jag babblat klart, nu släcker jag lampan och sover. Godnatt :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: