ggabi

Ear cuff

Kategori: Shopping

Oj oj oj, det var längesen jag uppdaterade er om det senaste som hänt i mitt liv men nu är det dags. Haha kom precis på att jag bara uppdaterar på fredagar typ, men det är dagarna jag inte har läxor men är för trött för att träffa kompisar så då blir det bloggen som gäller.
Idag har jag haft min sämsta dag på länge. Allt var var tråkig och sämst och detta pissväder gjoder ju inte dagen bättre om man säger så. Asså jag lovar när jag blir stor så ska jag INTE bo kvar här, inte på vintrarna iaf. Jag skiter ifall jag måste lämna mina föräldrar för här tänker jag inte bo här. Kom lixom hem med blå tår och fingrar idag. Hade så ont så jag trodde jag skulle börja gråta, inte okej! :( Och våra lärare bör vara jävlaigt glada för hela klassen förutom Emma var i skolan idag trors vädret, cred till oss! Nu ska jag sluta vara negativ, det fanns faktist en bra sak med dagen också och det var att jag äntligen skaffade mig en ear cuff. Den kommer ni få se på mitt öra många gånger framöver kan jag ju säga er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: