ggabi

Från mobilen

Kategori: Random

Vilka idioter det finns! Bla i Albanien där det just nu är typ krig, okej det var lite överdrivet, hehe men det är värsta demonstrationerna i huvudstaden där typ hela min släkt bor. Vet inte riktigt vad det handlar om, typ nått om att någon skandal inom politiken har avslöjats så alla är helt galna! Inga såna demonstrationer man ser i Sverige direkt utan här slår man sönder bilar, människor, hus, köpcentrum och så skjuter man folk. Ja, jag vet inte vad jag ska säga, känns typisk att det är sånt här kaos i just Albanien.. Förut tycker jag att folk skulle ge Albanien en chans bara för att se att det inte är så ruttet som alla tror men jag tror att jag ändrar mig nu. Åk inte dit!! Ni kommer bli chockade ifall något sådant händer när ni skulle vara där. Aja jag är iaf glad att mina släktingar inte står där ute på gatorna och slåss, dom är klokare än så, thank god!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: