ggabi

Long time ago..

Kategori: Random

...I know, men nu är det faktist så att jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Översovning, kompisar, träning, bio, shopping och gäster har ståt på mitt schema och redan imorgon fortsätter det med fler aktiviteter som en tripp till centrum och sedan spelkväll hos Emma.

Annars då? Jo idag så gick jag äntligen och tränade med Amanda på gymmet. Vi var där i lite mer än en timme och oooooj vad jobbigt det var, svetten rann verkligen! Sen efter det krigade vi hem till mig i snöstormen, duschade och lite annat sen var det dags för Amanda att lämna mig. Hennes mamma skulle komma och hämta henne och då fastnar dom i snön på min gata. Trodde inte att de var någon fara, tänkte att de skulle komma loss, men icke. Typ 15 min senare så är de kvar, och försöker putta på bilen och skotta bort snö med våran spade/skyffel (eller vad det nu kallas) som var typ helt förstörd, skaftet på skyffeln var helt böjd, hahahah! Men dom kom loss till slut.

Senare mot kvällen tog jag en promenad till jakan station. Skulle ta bussen till kista för att se på bio med Bella och Andrea. Vi såg på filmen Easy A och åt en massa godis och popcorn, eller iaf jag. Fasen också jag som tränade idag, kunde jag inte bara chillat lite med godsakerna? Hur som helst så var filmen fett bra, och Penn Bad var fett SNYGG!

Btw, idag inveg (säger man så?) jag mina skinnbyxor, bild kommer! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: