ggabi

Parfymsamlingen

Kategori: Pictures

Tänkte visa er mina parfymer som jag samlat på mig under åren som gått.


(Från vänster) Först har vi en Puma parfym. Jag tror att den är min första parfym, fick iaf den av mina päron när jag fyllde år för ett par år sedan och det är nog denna parfymen som luktar minst sött av alla som jag har. Sen har vi den kända Britney spears parfymen Fantasy. Alla har den, eller så känner alla någon som har den. Luktar jättegott men den känns lite... år 2007. Sen har vi Paris Hiltons Can Can som jag beställde på Blondinbellas webbshop Bellme som hon hade för något år sedan. Fick den för typ halva priset ellet något liknande och det var den LÄTT värd! Den är faktist min favorit parfym nummer 2. Sen har vi parfymen med stort P, favoriternas favorit! En cocos parfym som jag inte ens vet namnet på. Fick den i julklapp av min syster och den kommer från någon butik i stan, vet inte vad den heter heller eftersom det var något konstigt namn så som yvers rouch eller något liknande. Den är iaf asbra, kostar runt 100 kr (billigt!!!) och så räcker det med ett enda sprut så håller doften hela dagen! Nästa parfym är en till från Paris Hilton, den heter Heiress. Hade suktat efter den parfymen hur länge som hellst och sen när jag var i Albanien för ett par år sedan så fick jag den av mina sysslingar, jag minns att jag blev överlycklig, haha. Dock så gillar jag inte den parfymen lika mycket nu, men den är väl helt ok. Slutligen så har vi den värsta av dom alla. JLo's Glow after dark. Köpte den för några år sen på arlanda. Den luktar jätte starkt tycker jag, det är nog det som förstör hela parfymen, hade den varit lite svagare så hade den nog varit helt ok. Det måste nog vara mitt sämsta köp någonsin, har endast använt den ett få tal gånger och försöker undvika den. Jag undrar verkligen hur jag tänkte när jag valde den av alla parfymer som fanns, usch!

Jag vet att jag använde ordet parfym ca femtioelva gånger så nu lovar jag att inte skriva det ordet igen på ett bra tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: