ggabi

Beslutsångest...

Kategori: Wanted

Tjena folket!
Idag har jag varit med Malin, haft gäster och sen har jag träffat Malin(igen) och Agnes. Har alltså inte haft så mycket tid för datorn. Snart ska jag sova och btw så är jag så sjuuuuukt jäkla shoppingsugen just nu! Åh det kliar verkligen i fingrarna men jag ska försöka vänta till på tisdag då jag och Agnes har planerat in en liten shopping date. Juste hittaden en kuvertväska idag på rean, kostade 150 kr och så var den stor och beige. Jag tyckte den var rätt så fin men min mamma tyckte bara att den var onödig så jag köpte den inte men jag har tills imorgon på mig att bestämma mig så då tänkte jag att jag kunde lägga upp en bild på hur den ser ut ungefär och så kan ni kära bloggläsare skicka iväg en lite kommenter och säga ifall ni tycker jag ska köpa den eller inte. Ni får vara anonyma ifall ni vill, I don't care, jag vill bara ha lite hjälp här!
Men nu slocknar jag snart, så godnatt! :)


Den såg ut ungefär som den beiga väskan längst fram på bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: