ggabi

Christina Aguilera

Kategori: Random

Innan jag går och lägger mig så måste jag bara berätta att jag precis såg Burlesque för första gången. Herre min gud vilken bra film, ni som inte har sett den borde verkligen göra det NU!!! Den var verkligen sjukt jävla bra, jag rös till och med två gånger under filmen när de sjöng, hehe. Förutom att tipsa om filmen så tänkte jag tipsa er om att ni kan hyra film gratis från headweb.com. Såg det på Tyras blogg att hon hade en kod så att man kan hyra en film gratis, men skynda er för den gäller bara tills på söndag. Det var jättelätt, gå bara in på headweb.com och bli medlem (tog två sekunder) och sen väljer ni en film och trycker på betala eller vad det nu stod. Sen väljer ni att betala med kampanjkod och så skriver ni in K4M6X8A3P sen var det klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: