ggabi

Memories

Kategori: Random

Åh jag blir så ledsen. Det känns inte som att det är sommar, kolla ut lixom. Sen sommarlovet började så har det varit bra väder i kanske 10 dagar, suck! Jag är verkligen trött på Sverige, ni anar inte hur skönt det ska bli att få åka bort till värmen. Tänk, för precis ett år sen så var jag på Corfu, en av de bästa resorna i mitt liv kan jag ju säga. Det var första dagen för oss där och jag kommer till och med ihåg några grejer som hände denna dag. Vi var i poolen och badade och så hör vi att någon sätter på någon jättekonstig låt och plötsligt så står alla som jobbar på hotellet och dansar vid poolkanten, vi ba: Whaaaat? :S Vad är det här? Hahahaha, minnen minnen!



Jag som filmat med min mobilkamera det är därför kvaliteten suger men trots det så har den fått ca 2400, hehe. Det skumma är att jag inte ens har lagt ut filmen på youtube, bara på fb. När man kollar på vilken användare som har lagt ut filmen står det min syrras och hennes kompis namn men dom säger också att det inte lagt ut videon...mysko!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: