ggabi

zz...zZZzZZ..ZZZ....

Kategori: Random

Jag känner mig död just nu! Gick och la mig igår vid kvart över tre läste tidning till halv fyra och släckte sedan lampan. Men tror ni att jag somnar eller? Nej det gör jag inte, sist jag kollade på klockan var den typ fem och jag hade lixom ställt klockan på halv elva. Somnade iaf tillslut men vaknade sedan vid tio så jag har sovit i fem timmar inatt och jag kommer typ inte sova den kommande natten så jag vet inte hur jag ska klara mig tills jag får sova igen på fredag kväll.... Det här är så irriterande, jag har typ haft problem med att somna varje natt i ca en och en halv vecka nu och jag förstår inte varför? Jag har aldrig haft problem med det förut så varför har jag fått det nu? Jag funderar på ifall det kan vara för att jag längtar så mkt till Cypern och ligger och tänker på massa saker som jag inte kan somna, men det skulle väl vara jätte konstigt..?

Oj oj oj, nu blev det bråttom, ska ta bussen som åker om en timme och jag sitter fortfarande i pyjamas, hehe. Men ifall det här blir sista gången som jag bloggar innan jag åker så kan jag iaf säga att jag har förprogramerat ett par inlägg som kommer komma upp när jag är i Cypern så ni har något att läsa ;) Men nu måste jag dra, hejdå! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: