ggabi

00:12

Kategori: Random

Är feta trött! Var och tränade idag efter skolan så det är nog det som gör att jag känner mig så död just nu. Sen har jag käkat som en jävla gris de två senaste dagarna så på något konstig sätt känns det som att allt skräp också gjort mig trött...(?) Funderar på att från och med på måndag sluta käka onyttiga saker(=godis, snacks, bullar m.m.) på vardagar och sen på fredagar, lördagar och söndag så får jag proppa i mig vad fan jag vill. Anledningen är för att jag stoppar i mig så mkt skräp så det inte är sant, mina päron börjar till och med bli lite oroliga och då är det illa. Jag får se hur det ska gå, men nu har jag bestämt mig att jag SKA klara iaf en vecka! Men nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon.
Sov så gott! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: