ggabi

Memories

Kategori: Random

Tjabba tjena hallå! Haha kommer ni ihåg den låten? :D
Idag började skolan igen och jag kan säga att jag är redan skoltrött. Lyckat! Aja nu har ju iaf mer än halva ettan gått så snart är det ju sommarlov, om värmen hade tänkt komma dvs. Igår var jag med Malin och det var tänkt att vi skulle plugga men jag kan ju inte påstå att vi fick så mycket gjort. Vi började prata om roliga minnen istället. De flesta minnen var från Corfu och fan va kul vi hade dom två veckorna alltså! Längtar ihjäl mig till denna sommar för på något konstigt vis så är allt mycket roligare när det är varmt ute... Sen så ska ju även jag och Malin till Cypern i sommar, så jag längtar ju till det också så klart. Hoppas den resan blir lika roliga om inte roligare :D Sen var jag med om lite mindre trevliga saker igår också, käkade en fett ofräsh pizza med rutten tomat på, rött kebabkött och brosk i, fyfan alltså, jag mår illa bara jag tänker på det. Tyckte det var viktig information jag behövde dela mig mig av. Nu måste jag gå, mina böcker ropar på mig.

Bye! ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!! INTE DEN BILDEN!! JAG HAAAAAAAAAAAAAAAATAR DEN!! :( :(

    2011-03-07 | 20:28:43
  • Gabi säger:

    Hahahah, neejdå, vrf då? :D

    2011-03-07 | 22:26:49

Kommentera inlägget här: