ggabi

12/11-11

Kategori: Random

Ska strax sova, är så sjukt trött. Var hos Malin lite tidigare idag och kollade på JS. Hanna och Malin är inge bra på att ha maraton, vi har säkert träffats minst sex gånger bara för att kolla på JS och vi är inte ens klara med säsong två.... Men vi har faktiskt bara ett avsnitt kvar på denna säsong så det är inte långt kvar.
För övrigt så har jag fetaste ångesten inför denna helg. Känns som att jag har ett ton med saker som jag vill försöka hinna med (som vanligt alltså). För en vanlig människa så skulle det inte vara så svårt att hinna med allt jag ska göra, men eftersom jag inte är så effektiv av mig så går det alltid så långsamt. Men jag har satt upp ett mål för morgondagen och det är att inte sätta mig i soffan och göra ingenting, för det hinner jag verkligen inte med. Men bästa att jag går och lägger mig nu då så att jag inte sover bort hela dagen.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: