ggabi

My universe will never be the same

Kategori: Random

Det känns som att dygnen är för korta nuförtiden. Hinner aldrig göra allt som jag tänk mig vilket leder till att jag blir skitstressad och får ångest för att jag t.ex. inte hunnit göra alla läxor och måste skjuta upp de till dagen efter istället. Anledningen till att jag inte hann med alla dagens syslor var ju iof för att jag städade mitt rum som jag annars skulle gjort i helgen så då får jag väl göra läxor då istället. Men ang. mitt rum, det har nog inte varit såhär städat på säkert ett halvår. För jag minns på sommaren innan vi åkte utomland att jag tänkte städa mitt rum för att det såg förjävligt ut, men det hände aldrig.... När jag säger att jag inte har städat sedan innan sommaren så menar jag ju inte att jag inte dammsuger mitt rum, utan ostädat för mig är när mitt skrivbord och nattduksbord är helt huller om buller för att jag aldrig lägger mina saker på sin plats utan bara slänger dom på närmsta bord. Ja nu vet ni det. Dags att sova, har inte sovit tillräckligt länge på flera veckor. Jag är störd, jag vet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: