ggabi

Oh no!

Kategori: Random

Inte nog med att jag har ont i hela kroppen (pratade lite med mina kompisar och vi alla har ont på precis samma ställen och började få ont ungefär samtidigt, så vi kom fram till att det är träningsvärk från friidrotten i skolan) så har jag även börjat känna att min hals känns konstig. Jag är alltså påväg att få ont i halsen/bli så hes. Åh jag orkar verkligen inte med det här....Sist jag hade så här var i somras, det kom jättesnabbt. Började med att jag vaknade upp en morgon och kände mig konstig i halsen och var lite hes och senare mot kvällen så blev jag bara mer och mer hes och det hela slutade med att jag fick det sjukaste rösten någonsin/tappade rösten. Jag lät verkligen helt förfärlig, och det säger jag utan att överdriva. Folk blev chockade när jag började prata och började asgarva. Kom på att vi borde filmat mig när jag pratade, skulle vara roligt att höra såhär i efterhand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: