ggabi

This can't be right

Kategori: Random

Jag känner mig jättestressad över något men jag vet inte vad. Känns som att jag har glömt göra något viktigt idag men jag har försökt tänka om och om flera gånger på vad det skulle kunna vara men det finns typ inget. Det kanske är för att det känns konstigt att jag inte har suttit och pluggat ihjäl mig för en gång skull. Usch va irriterande. Sen känner jag mig fett deppig också, men det behöver vi inte gå in på för då kommer jag sitta här och dela med mig av alla mina deprimerade tankar och köra så att alla mår dåligt. Hahahha, jag kan säga att Hanna har fått var med om det ett X antal gånger.


En gång i tiden då man var brun kom precis på att jag kanske redna har lagt upp denna bild en gång, men isåfall får ni stå ut med att se det

Kommentarer

  • Den Bästa Hanna On The Planet säger:

    Hahaha måste fan kommentera detta för de e så jävla sant! En varning till alla er där ute! Börja aldrig snacka om hur tråkigt ert liv e med Gabi för hon kommer bara fortsätta i all evighet....

    2011-11-21 | 23:17:10

Kommentera inlägget här: