ggabi

Visste du att...

Kategori: Random

  1. Jag är största ångestmänniskan.
  2. Jag är sämst på att skriva sms, skriver med T9 utan att kolla på skärmen och märker inte att det blir på istället för sa, vår istället för tar osv. Får klagomål hur ofta som helst för det.
  3. Jag skäms när jag kollar tillbaka på gamla inlägg i bloggen.
  4. Jag älskar brieost.
  5. Jag kan inte lägga mig tidigt på kvällarn, sover ca 7-6 timmar varje natt...
  6. Jag är tidsoptimist, tror alltid att jag ska hinna göra en miljon saker, slutar oftast med att jag hinner göra två av dom grejerna.
  7. Jag överanalyserar allt och alla.
  8. Jag kan inte ens plugga i 10 minuter utan att börja tänka på annat.
  9. Jag sover nästan alltid med musik i öronen.
  10. Idag fyller jag år!! Nu börjar det sämsta året i mitt liv då jag kommer sitta hemma varje helg medans mina vänner som fyller 18 i början av nästa år kommer dra ut och ha roligt. DEPP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: