ggabi

Innan jag lägger mig

Kategori: Random

Kom på att jag har glömt berätta att jag fick min "donut" från stylebytyra förra veckan. Eftersom jag har lite uppklippt hår så var det lite svårt att göra frisyrer med den för det korta håret åkte ut från "donuten" och sen så kunde jag bara göra en av de tre frisyrersna som det stod att man kunde göra, men det var som sagt pga mitt uppklippta hår. Men när jag fick in allt hår i bullen så blev det bra, bättre än med min hemmagjorda donut som jag gjorde av strumpor, tror nog att den var för liten, hehe. Men om jag orkar så tror jag att jag ska använda "donuten" imorgon i skolan så då kanske jag även kan ta kort på den och visa för er ;) Och ja, jag vet att jag änvände ordet donut typ 10 gången, men whatever, klockan är tolv och jag är trött.
Godnatt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: