ggabi

STHLM

Kategori: Random

Var i stan för att kolla på bio med min mamma och syster i helgen. Vi såg En midnatt i Paris och den sög, det tyckte vi alla tre, så kolla inte på den. Inte värt det. Det var egentligen inte det jag ville säga utan när vi vad i stan så började jag inse att jag faktist tycker om Stockholm! Har hela tiden gått runt och sagt hur mycket jag hatar Stockholm och hur tråkigt det är här, men det är faktist rätt mysigt.
Började även drömma om att flytta till stan om ett par år när jag slutat gymnasiet. Det är lite för öde för mig här ute i Jakan, tycker mycket mer om när det finns massa folk ute på gatorna och det är lite mer livat. 
Lite osäkert om min dröm kommer gå i uppfyllelse däremot. För det första så är det galet svårt att hitta lägenheter inne i stan och för det andra så är det sjukt dyrt så jag vet inte riktigt om jag kommer ha råd med det, men vi får väl hoppas på det bästa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: