ggabi

ITALY

Kategori: Random

Känns som söndag idag, har bara varit hemma hela dagen och gjort nada. Eller jo jag har gjort saker men bara tråkiga. Nu sitter jag och kolla på Jersey Shore as usual, hehe! Är inne på fjärde säsongen då de är i Italien. Innan jag började kolla så tänkte jag bara, snälla låta Snooki och Vinny bli tillsammans, snälla!!! Och sen kollar jag på första avsnittet och så har Snooki redan en annan pojkvän plus att det är något mellan henne och The situation. Fan då!!!! Man fick även se typ som en trailer till hela säsongen och det ser ut som att det kommer bli en MASSA bråk, alltså nästan så mycket så att de aldrig kommer bli vänner igen. Hoppas bara att jag har fel, vill inte att de ska blír ovänner för då börjar folk åka hem och då är det inte lika roligt :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: