ggabi

¤%Q(¤)"#

Kategori: Random

Åh, den här dagen har inte varit bra någonstans. Började med orientering i regnet, vi tappade bort oss och det tog ca en timme att hitta kontoll 7. När vi väl höll på att springa runt där och leta efter alla kontroller så skulle vi hoppa över en bäck som var rätt så bred och självklart så trampar jag rakt ner i vattnet/leran. Sen två timmar senare när vi äntligen var klara med orienteringen så skulle vi cykla hem i spöregnet också. När jag kom hem så var jag blöt från topp till tå. Det droppade vatten från mitt ansikte och mina skor var genomblöta. Sen jag har kommit hem så har jag bara kollat på 90210 och JS. Sen har jag också märkt att det är något fel på mina ögon. Det är någon skit äcklig gegga som bildas i ögonen och även fast jag tar bort det så bildas det ny efter typ en halvtimme. Någon som känner igen det? Är nämligen fett rädd för att jag håller på att få någon ögoninflamation eller något liknande. Pallar verkligen inte med det just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: