ggabi

Så snygg.

Kategori: Random

Har inget att skriva om så därför lägger jag upp en charmig bild ni aldrig sett förut och aldrig lär se igen ;)


Ni ska få ett litet tips på köpet. Här på denna bilden hade jag pressat en hel citron i håret för att se ifall det kunde blekas lite snabbare, GÖR ALDRIG DET! Inte om du är brunett iaf för jag fick ju även med en massa citronkött så jag hade vita prickar i hela håret. Tänkte först att, aja det är lungt det går bort sen när jag duschar ikväll. Kvällen kom och jag duschade och tvättade håret noga, skulle sedan borsta håret och föna det också och vad ser ja då? Jo det ligger massa citronkött i botten på min borste, eeeeuw! Det var verkligen assvårt att få bort, så nästa gång ska jag nog köra på citronsaft på burk ;) Haha!

Kommentarer

  • Dana säger:

    HAHAHAHA asså du är nog den mest roligaste människan jag har sett. vem pressar citron rakt ner på huvudet utan att ta bort köttet? hahaha, du är bara för bäst! :D

    2011-09-03 | 09:47:36
    Bloggadress: http://danadaoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här: