ggabi

In the club

Kategori: Random

Tjenare!
Mångar bollar i luften nu. Sitter och fixar en massa krångliga grejer till min ipod och musiken som jag vill lägga in. Kommer ta tusen år, kommer säkert sluta med att jag sitter med det till midnatt... Sen försöker jag göra klart matten också och så måste jag äta något innan jag lägger mig också. Börjar bli lite hungrig, hehe.  

Skönt det ska bli med helg också. Då blir det stan med mamma, tjockis kväll, träning och bakning.

Juste en till grej också, skypade med Andrea idag som är på andra sidan atlanten. Mycket trevligt! Kan dock fortfarande inte fatta att jag inte kommer se henne på riktigt på ett helt år. Sjukt!





Nått cp hände, skrev detta inlägg runt 9 tiden men det publicerades aldrig, konstigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: