ggabi

Have 2 have ASAP

Kategori: Random

Såg på Danas blogg att hon lagt upp bilder på skor och jag blev genast kär i ett av paren. Perfekta sommarklackarna! Färgglada och det passar mig perfekt eftersom jag nästan bara har svarta, vita och gråa kläder. Och till brunbrända ben också, mums! Behöver dock lite hjälp, finns i blått och orangeröd, vilken färg skulle passa mig bäst? Tycker båda är skitsnygga, men jag fastnade nästan lite mer för de blåa, men när jag pratade med mamma så sa hon att hon tycker jag borde köpa de orangeröda, typiskt! Så please heeelp!

Kommentarer

  • Beeelllaaa :D säger:

    Måste hålla med din mamma där! Tror de oranga skulle passa dig bäst!! Det blåa skulle säkert vara skit snygga också men tror på de oranga :D

    2012-04-15 | 18:22:00

Kommentera inlägget här: