ggabi

Turn up the music

Kategori: Random

Som jag skrev innan så har jag gjort nada typ hela dagen. Har för första gången på riktigt länge bara chillat och inte gjort en läxa, inte städat mitt rum eller något. Men nu börjar jag faktiskt bli lite rastlös. Inte så många bloggar som uppdaterar, inte så många som uppdaterar på instagram och facebook är också rätt dött. Tänkte kolla på en massa serier som jag har missat de senaste veckorna men tydligen så har de också tagit en paus. Allt det jag brukar göra när jag har tråkigt går inte att göra alltså. Lär dö av uttråkighet. Haha nu började jag tänka på det vi tjejer sa lite på skoj tidigare idag, tänk om vi skulle ha en lägenhet tillsammans? Seriöst, vi skulle aldrig haft en tråkigt stund. Haha jag drömmer för mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: