ggabi

Ja det är 800 grader

Kategori: Random

Hehe, jag och Agnes är roliga! Vi träffas ganska sällan men nu när vi väl bestämde för att ses så blev det liksom tre dagar i rad. Som när vi var små typ. Men båda har haft tråkigt hemma så vi tänkte, varför inte ha tråkigt ihop? Nu har hon iaf gått hem så nu är jag lonely igen.
Bella och Hanna försökte få med mig till stan idag, men jag bestämde mig för att stanna hemma. Var i stan igår och ska dit imorgon igen. Det är farligt att åka dit vi dessa tider. Det finns hur mycket snyggt som helst, asså jag ville ärligt talat ha ALLT. Det är bara mitt jävla bajs sparande som gör så att jag inte kan köpa något :'( Fick med mig ett par shorts igår som jag länge suktat efter men är inte helt 100 på om jag ska behålla dom eftersom det kanske finns andra saker som jag hellre vill köpa. Ska försöka flörta till mig något litet av mamma imorgon också när vi ska dit igen. Tvek på om det kommer gå men jag får väl se lite extra söt och snäll ut.
Hoppas på att hinna träffa er tjejer från klassen också innan lovet är slut. Har inte träffat dom sen i....lördags. Okej det låter inte som så jätte länge sen, men med tanke på att vi brukar träffas varje dag så har det faktiskt gått ett tag nu.
Nej nu måste jag ta tag i den här dagen och få något vettigt gjort. Puss hej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: