ggabi

Zyx, min räddning

Kategori: Random

Känner att min förkylning à la Cypern är på g igen. Eller den har redan börjat men det är inte riktigt lika extremt som det var i somras. Det ända som fattas är att jag tappar rösten och börjar hosta ännu mer än vad jag redan gör, alltså så mycket att jag inte kan ligga ner och sova, eller att jag inte kan sova alls och bara vill skjuta mig själv typ. Let's just hope that doesn't happen! Annars då? Jo sportlovet är snart här och vi har inga fler läxor till denna vecka. Känns fett konstigt att gå hem från skolan med väskan helt tom.
Usch bajs blä, nu måste jag runda av, har fett ont i ögonen så jag tror faktiskt att jag ska sova snart. Har legat i sängen enda sen efter middagen så lyfta på rumpan behöver jag i alla fall inte göra.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: