ggabi

Bromance

Kategori: Random

Hola! Har inte så mycket att skriva men eftersom en viss Malin klagar så ska hon väl få sig ett inlägg nu då.
Eftersom jag inte har något att säga så kan jag väl berätta om hur dagen kommer se ut. Ligger fortfarande i sängen, vaknade faktiskt för ganska längesen av mina morgonpigga vänner som börjar skicka tusen onödiga sms men har inte orkat gå upp än. Funderar på att träna idag, men känns inte som att jag kommer komma iväg om jag ska vara ärlig. Ikväll ska jag iaf hem till Bella, det blir en sleepover med några tjejer från klassen och imorgon bitti så ska vi göra våra världsberömda pannkaksfrukost (okej det är bara tjejerna från våran klass som vet om den, hehe). Ja det var väl allt för mig.
Eller nej en till sak. Kan ni gissa vad som kommer ut idag? JERSEY SHORE SÄSONG 5!!!!!!!! Åh äntligen, fast den kommer ut i USA ikväll så den finns nog uppe på nätet inatt men jag lär väl kolla på den imorgon när jag kommer hem från Bella. Can't wait! Nu ska jag bjuda er på en fin liten bild som jag har gjort själv med den bästa appen! Här kommer den, tre bilder på mig och Amran!

Kommentarer

  • your's truly BRO säger:

    MAN THIS IS THE BEST BLOG EVER, NO DOUBT! BROMANCE ALL THE FREAKIN WAY, MY WIFE <3<3<3<3

    2012-01-05 | 14:13:14
  • OWNER OF THIS FREAKING BLOG säger:

    Aww thanks bro! Love u 2, bromance 4 ever!!! <3<3

    2012-01-05 | 16:33:36

Kommentera inlägget här: