ggabi

Happiness, pain, rainbow

Kategori: Random

Jag har sällan tråkigt, om jag inte har något att göra så brukar jag bara sätta på någon serie, men idag känns det konstigt. Har tråkigt, är deppig, har inte lust att kolla på någon serie och jag vet inte heller vad jag ska göra av resten av dagen. Tror det kan bero på att jag sov över hos Bella med tre andra tjejer och dagen efter när man vaknar och ska hem så brukar det alltid vara fett segt. Även fast man inte gör något speciellt med kompisarna, bara slappar och kollar på tv (nördarar med sina mobiler) så blir man på något sätt van med att ha en massa folk omkring sig så när man sen åker hem så känns det så tomt. Sen är life bara allmänt depp just nu, jag lovar att det är vinterns fel, för så här känns det aldrig på sommaren.
Tumblr_lwtz28ou551r6jnyxo1_400_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: