ggabi

It's our time to shine

Kategori: Random

Idag (eller ja, tekniskt sätt igår) så fyllde min bro Amran 18 år, tänk er a-r-t-o-n! Hon är myndig, kan göra vad hon vill, hon behöver ingen underskrift från någon vårdnadshavare längre, hon kan ta körkort och gå ut på krogen och mycket mycket mer. Kan inte fatta att det här är året då alla vi 94:or fyller 18, känns så overkligt att det äntligen är våran tur nu. Jag har dock ett braaa tag tills det är min tur vilket suger så jävla hårt. Dessa 11 månader kommer vara pain in the ass. Men får försöka se det från den ljusa sidan, när alla är ute och klubbar så sparar jag pengar på att sitta hemma och ruttna, när jag fyller år så kommer i princip alla mina vänner kunna gå ut med mig eftersom jag är den sista som fyller år och sen när alla är 18 så kan jag gärna vara yngst igen. Ca en-två månader efter att jag blir 18 börjar ju vissa redan fylla 19, året efter 20, 21 osv. alla börjar bli gamla förutom lilla jag som är nästan ett år yngre och fräschare, haha! Okej nja, kanske inte riktigt så, men nästan.
Dagen birthday girl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: