ggabi

Three steps away

Kategori: Random

Vet ni vem Rita Ora är? Tjejen som sjunger bl.a. Hot right now. Jag trodde alla visste vilken låt det var eftersom jag har hört den på radio 6497832968 gånger, men när jag pratar med mina vänner så vet typ ingen vilken det är. Aja, hur som, fick reda på en sak om henne i helgen. Hon är tydligen från Albanien (ora betyder klocka på albanska) fast bor i London nu och våra gäster som var hos oss på midsommar känner henner föräldrar. Och Rita var/är ihop/dejtade Rob Kardashian. Googlade det och det stämmde. Kom upp bilder på när Rita och Rob var på middag med Kim och Kanye. Ni som känner mig vet att jag är galen i the Kardashians och nu har jag lixom en länk till dom. Hahaha! Jag skoja, men lite coolt är det faktiskt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: