ggabi

Pajad

Kategori: Random

Vet inte vad som har hänt med mig. Jag har blivit en glass-tjej. Mitt jobb har pajat mina måltider kan man säga. Trots att jag inte är hungrig när jag är på jobbet så bara måste jag äta glass. De slutar med att jag äter så mycket så om jag får i mig något mer som smackar sött kommer jag spy. Blir anti socker på kvällen men kan inte komma på vad jag ska äta för något som är osött. Vill äta något men vet inte vad jag är sugen på. Johanna jag vet att du förstår mig, hahah! 
Sen vet jag inte vad som har hänt med min träning. Man kan väl säga att jag har droppat den. Jag som säger att jag inte tränar på sommaren, kanske får ta och ändra på det och iaf gå ut och springa ett par gånger i veckan. Känner min inte lika fit som förut och så ska jag utomlands om två veckor..lyckat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: